Companii

Arkadiusz Brzostowski, Kazar: Am ieşit din România din cauza neînţelegerilor cu francizatul. E o piaţă cu potenţial, unde vom reveni mai întâi online. Kazar este un brand polonez de încălţăminte, genţi şi accesorii, activ pe segmentul premium al pieţei

Brandul Kazar, lansat pe piaţă acum 25 de ani de antreprenorul Artur Kazienko (care e în continuare proprietarul afacerii), are 57 de magazine fizice în Polonia, acestea fiind amplasate în malluri.

Brandul Kazar, lansat pe piaţă acum 25 de ani de antreprenorul Artur Kazienko (care e în continuare proprietarul afacerii), are 57 de magazine fizice în Polonia, acestea fiind amplasate în malluri.

Autor: Cristina Roşca

14.09.2021, 17:00 242
Local, marca a fost adusă în sistem de franciză acum opt ani de Peeraj, cel mai important grup de francize de modă din România.

Brandul polonez de încălţă­minte Kazar, activ pe segmentul premium al pieţei de profil, ar putea reveni în România în viitorul apropiat, însă mai întâi online, fie direct cu un magazin virtual propriu, fie printr-un parteneriat cu un marketplace.

„Am fost prezenţi în România în sistem de franciză (acum circa opt ani – n. red.). Am renunţat la operaţiunile locale din cauza unor neînţelegeri cu francizatul care avea şi alte activăţi (de modă - n.red.)“, spune Arkadiusz Brzostowski, director de vânzări şi dezvoltare în cadrul Kazar.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO