Companii

AQUA Carpatica deschide piaţa românească de apă minerală carbogazoasă la doză. Primele produse au ajuns în retail. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă de acest tip

Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere.

Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului AQUA Carpatica, a lansat pe piaţa locală doza de 330 ml de apă minerală carbogazoasă. Compania românească deţinută de omul de afaceri Jean Valvis deschide astfel în România această piaţă a apei minerale naturale îmbuteliate la doză. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă a unui brand românesc. Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere.

În ceea ce priveşte apa minerală, pe piaţa locală există mai multe formate - la pet sau sticlă de sticlă -, la dimensiuni variate - de la 0,5 litri la 5 litri, cu multe variante intermediare. În HoReCa este mai prezentă sticla de sticlă decât cea de plastic.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.