Companii

Apetitul consumatorilor pentru produse româneşti va sălta businessul producătorului de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj-Napoca în 2021 cu 15%, după cele 11,3 mil lei în 2020

Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant Media lunară a vânzărilor din segmentul online a crescut cu 73%, comparativ cu 2019.

Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant Media lunară a vânzărilor din segmentul online a crescut cu 73%, comparativ cu 2019.

Autor: Cristina Roşca

16.02.2021, 16:15 298

Cosmetic Plant din Cluj-Napoca a fost fondat acum trei decenii de familia Susanei Laszlo.

Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa de circa 5 mld. lei a produselor cosmetice, şi-a bugetat o creştere de 15% a businessului în 2021, după ce în pandemie cifra de afaceri a rămas stabilă.

Un factor care va contribui la evoluţia pozitivă a businessului va fi apetitul românilor pentru produse locale, apetit care exista încă dinainte de pandemie, dar care a fost accelerat de acest fenomen. Alţi factori ar fi investiţiile în tehnologie şi lansările de produse noi.

Un avans de 15% ar duce businessul producătorului de cosmetice din Cluj-Napoca la 13 mil. lei, potrivit calculelor făcute de ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO