Cinci dintre jucătorii de pe piaţa locală de tâmplărie PVC au în derulare investiţii cumulate de aproape 9 mil. euro în producţie, tehnologie şi echipamente noi pe parcursul anului 2019. Teraplast (prin Teraglass), Electric Plus, Casa Noastră şi Izotec se numără printre companiile care au anunţat că vor fie să-şi extindă capacităţile de producţie, fie să le modernizeze pe cele existente.
Dincolo de vânzările pe piaţa locală, tâmplăria este unul dintre materialele „cu priză“ la exporturi, astfel că, de pildă, aproape toată producţia de ferestre a Teraglass de la Bistriţa Năsăud merge la export în Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia şi Austria, prin reţeaua germană de magazine de bricolaj OBI. În plus, Casa Noastră, businessul lui Ştefan Cherciu, se află pe locul nouă în topul celor mai mari exportatori cu capital privat românesc.
Piaţa totală de tâmplărie este estimată la o valoare cuprinsă între 500 şi 600 mil. euro, din care tâmplăria PVC are o valoare de 330-350 mil. euro, iar restul reprezintă tâmplăria de aluminiu.