Grupul Angst, unul dintre cei mai mari procesatori de carne de pe piaţa locală, are deschise în prezent trei magazine mici, specializate, sub brand propriu şi vrea să continue dezvoltarea.
Sorin Minea, directorul general şi proprietarul companiei, spune că vrea ca în perioada următoare să deschidă alte două unităţi proprii unde să vândă în principal produse Angst.
„Pandemia nu a fost o perioadă propice dezvoltării. Abia acum începem“, adaugă el.
Pentru Angst, acesta este al doilea pariu în comerţul propriu după ce în 2014 compania locală a vândut o reţea de 20 de unităţi către Mega Image.
Sorin Minea spune că brandul Angst rămâne în continuare în anumite magazine Mega Image, cele unde brandul poate ieşi în câştig. El adaugă că unităţile Shop & Go, fiind operate de manageri francizaţi, au alt statut.
Familia Minea deţine 100% compania Angst Ro, cu afaceri de 81 mil. lei anul trecut, minus 20%.
O altă firmă din grup este Angst Bistro, cu afaceri de 9,6 mil. lei, minus 20%. Ea a fost lansată în urmă cu aproape un deceniu şi administrează activitatea de pe piaţa de ready-meal, cunoscută sub brandul Merinde Urbane. Există şi firma Angst Retail, cu afaceri de 5 mil. lei, plus 7%.