Grupul Sergiana include operaţiuni de retail şi producţie, agricultură, creşterea animalelor şi activităţi HoReCa.
Grupul Sergiana cu sediul în judeţul Braşov a deschis în acest an două magazine, ajungând la o reţea de 58 de unităţi operate pe trei formate - supermarketuri, proximitate şi magazine specializate în vânzarea de carne şi preparate din carne. Totodată, compania a lansat un program de livrări pentru reţeaua de comerţ.
Grupul Sergiana include pe lângă operaţiunile de retail şi producţie, agricultură, creşterea animalelor şi activităţi HoReCa. E vorba de un total de circa 1.400 de salariaţi. „Referitor la investiţii, Sergiana a căutat să păstreze ritmul pe care şi l-a propus înainte de declanşarea pandemiei. Astfel, chiar şi în sectorul HoReCa, Sergiana a finalizat proiectul unui nou restaurant tradiţional, restaurant care a fost deschis în cel mai nou centru comercial din oraş, AFI Braşov, a cărui inaugurare a avut loc în octombrie“, spun reprezentanţii companiei. Tot în AFI, Sergiana este prezentă cu partea de produse din carne în standul dedicat producătorilor locali.
Ce impact a avut pandemia asupra businessului? Acest eveniment s-a resimţit diferit în ceea ce priveşte diferitele activităţi din grup.
„În mod cert, ca în toată lumea, pandemia a lovit industria ospitalităţii, deci şi restaurantele din grup suportă reculul drastic înregistrat de acest domeniu.“ Ca o reacţie de limitare a efectelor crizei sanitare, activitatea acestora s-a orientat parţial către sectorul de livrări. Partea de comercializare a cărnii şi a produselor din carne, comerţul cu produse alimentare, a avut o evoluţie pozitivă. În termeni comparativi cu anul trecut, în primele 9 luni din 2020 businessul a înregistrat o creştere medie a vânzărilor de 9%.