Companii

Antreprenori locali. Rareş Vâsc, un antreprenor care a locuit în Suedia, a revenit să producă biciclete din bambus

Antreprenori locali. Rareş Vâsc, un antreprenor care a...

Autor: Cristina Roşca

20.07.2020, 09:00 476

Pandemia de Covid-19 a revolu­ţio­nat transportul urban, astfel că într-o perioadă în care mijloacele de trans­port în comun sunt considerate a fi periculoase din punctul de vedere al trans­misiei bolii, iar maşi­na, deşi sigură, este de mul­te ori ne­prie­tenoasă cu me­diul, bi­cicleta a căpătat noi valenţe şi a câştigat tot mai mulţi adepţi. Chiar şi în Ro­mâ­nia şi chiar şi în Bucu­reş­tiul nu prea priete­nos cu cei care pedalează spre muncă sau pentru re­laxare, mersul pe două roţi e tot mai popular.

„Într-adevar răspân­di­rea Covid-19 şi-a pus accentul pe mai toa­te ramurile economiei, inclusiv trans­portul. Atât în timpul pandemiei, cât şi după, trans­portul în marile oraşe a fost redefinit. Se observă o creştere accen­tua­tă a vân­zărilor de biciclete şi troti­ne­te“, spune Rareş Vâsc, fonda­to­rul DiveraHub, o companie locală care rea­li­zea­ză vehicule pe două roţi din bambus.

„Deşi există un trend ascendent şi în ce­rinţa de biciclete electri­ce, troti­netele electrice au avut o creş­tere ex­plo­zivă în Ro­mâ­nia, proba­bil da­torită preţu­ri­lor lor ac­cesi­bile şi pre­ferinţei unor consu­ma­tori pen­tru tot ce-i au­to­mat şi nu necesită efort fizic prea mult“, adaugă el.

Indiferent de alege­re, con­sumatorii încep să se în­depărteze din ce în ce mai mult de vehicule auto sau trans­port în comun şi se orientează către bici­clete şi trotinete, în special pe perioada verii, explică antreprenorul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO