Companii

Antreprenori locali. Producătorul de lenjerie intimă Uniconf din Sălaj se gândeşte să îşi deschidă propriile magazine. „Retailerii mari încep să aloce suprafeţe tot mai mari la raft pentru mărcile lor proprii.“

Antreprenori locali. Producătorul de lenjerie intimă...

Autor: Cristina Roşca

27.09.2019, 00:07 605

„Avem o colaborare de 13 ani cu Auchan spre exemplu, dar simţim că retailerul îşi extinde prezenţa la raft a mărcilor proprii pe segmentul de lenjerie intimă. Iar noi nu ne putem reorienta către marcă proprie pentru că retailerii cer un preţ mai mic pe care noi nu-l putem garanta, mai ales dacă apar peste noapte majorări salariale sau de taxe“, spune Andrei Pădurean, manager operaţional al companiei.

Mărcile private sunt cunoscute pentru că au preţuri cu până la 30% mai mici decât ale brandurilor consacrate. Marca Uniconf este activă pe segmentul mediu şi mediu plus de preţ.

„Recent am lansat un parteneriat cu grupul Swarovski pentru a produce costume de baie cu cristale, iar cel mai scump costă 150 de lei. Rămânem pe segmentul care ne-a consacrat.“

Pentru a contracara dezvoltarea mărcilor private, producătorul local se gândeşte să deschidă propriile puncte de retail, unde să vândă doar lenjerie Uniconf. Primele magazine ar putea fi deschise în 2020. Primul oraş vizat este Clujul, pentru că poate fi monitorizat atent businessul, urmând apoi ca expansiunea să vizeze Bucureştiul, şi, de ce nu, Moscova sau Ungaria.

Compania a obţinut anul trecut afaceri de 26,3 mil. lei, plus 6% faţă de 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO