Marcom, o companie care distribuie echipamente de construcţii, spune că faptul că şantierele au continuat să funcţioneze chiar şi în timpul pandemiei a fost un avantaj pentru propriul business.
„Trebuie să recunoaştem că acum, când ne apropiem de sfârşitul lunii octombrie, privind în urmă la cum a fost 2020 în multe domenii, ne putem considera extrem de norocoşi. Simplul fapt că nu au fost închise şantierele a făcut ca domeniul în care activăm să nu simtă impactul negativ al pandemiei“, spune Răzvan Marcu, director de marketing şi vânzări al companiei.
Marcom a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 36 mil. euro, cu 35% peste 2018, livrând în total aproximativ 350 de echipamente, în uşoară creştere faţă de 2018.
„În 2020, cererea pentru echipamente de calitate a venit din zona firmelor care construiesc drumuri, a carierelor de piatră şi a balastierelor care furnizează materii prime, a producătorilor de materiale de construcţii, dar şi a firmelor care au accesat proiecte pe fonduri europene şi care au ajuns la stadiul implementării acestora“, mai spune Răzvan Marcu.