Caută doar în titlu
Companii

Antreprenori locali. Grupul Cris-Tim vrea să extindă reţeaua de magazine proprii în 2021: „Avem în plan să creştem numărul de magazine organic, în funcţie de locaţiile bune pe care le găsim“. Pariul din retail al companiei „nu are legătură cu efectele pandemiei“

♦ La finalul săptămânii trecute, compania a deschis un magazin în Bucureşti, pe Calea Moşilor şi a ajuns la o reţea de 21 de magazine.

Grupul Cris-Tim, controlat de familia Timiş, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa de mezeluri, care are în portofoliu şi lactate, dar şi mâncare gata preparată, caută spaţii cu vad bun pentru a-şi extinde propria reţea de magazine în 2021.

„Am deschis magazinul cu numărul 21. Avem în plan să creştem anul acesta numărul de magazine organic, în funcţie de locaţiile bune pe care le găsim. Luna viitoare deschidem o locaţie în Buzău”, au spus reprezentanţii grupului Cris-Tim pentru ZF. La finalul săptămânii trecute, compania a deschis un magazin în Bucureşti, pe Calea Moşilor, conform informaţiilor publicate de oficialii companiei pe LinkedIn, reţea de socializare axată pe mediu de afaceri.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.