Grupul Cris-Tim, producător de mezeluri şi lactate, deţinut de familia Timiş, se pregăteşte să intre pe piaţa vinurilor cu brandul Casa Timiş produs în Ceptura şi vrea să-şi construiască propria cramă în localitatea Chiţorani, pe Drumul Vinului, acolo unde deţine şi un conac.
„Am ales să investim în această zonă pentru că trebuie să creăm o poveste în spatele vinului pe care îl realizăm. Şi când am discutat despre locul în care vom construi crama, am decis ca aceasta să facă parte dintr-o experienţă completă. Aici vom oferi mai multe servicii. Va fi un complex agroturistic în sine, cu multe activităţi, atât în zona de vin, cât şi de tratament şi activităţi sportive“, a spus pentru ZF Radu Timiş Jr, directorul comercial al grupului Cris-Tim. El a fost prezent la o conferinţă de presă organizată la Casa Timiş cu ocazia lansării parteneriatului dintre grup şi Federaţia Română de Fotbal prin care Cris-Tim devine sponsor exclusiv al echipei naţionale de fotbal Under 21.