Companii

Antreprenori locali: Farmec vrea să ajungă la o reţea de 60 de magazine

Antreprenori locali: Farmec vrea să ajungă la o reţea...

Autor: Mirabela Tiron

22.09.2016, 00:07 649

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napo­ca are în plan să continue expansiunea magazinelor monobrand sub branduri precum Gerovital sau Farmec, având o ţintă de 60 de unităţi în următorii patru ani. Produsele companiei sunt vândute însă şi în farmacii, hipermarketuri şi supermarketuri, online şi în comerţul tradiţional.

Compania din Cluj va ajunge anul acesta la opt magazine în ţară (trei magazine Gerovital şi cinci Farmec), ca parte a strategiei de dezvoltare a propriei reţele de retail, investiţiile bugetate fiind de 300.000 de euro în amenajarea acestor spaţii, potrivit lui Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

„În cinci ani, vrem să ajungem la 60 de magazine proprii“, a mai spus Turdean.

În afara magazinelor din România pe care Farmec le deschide prin investiţii proprii, compania are şi parteneriate pe alte pieţe cu investitori locali. Anul trecut a fost deschis un magazin Gerovital în Franţa, la Menton, una dintre cele mai cunoscute staţiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de kilometri de Nisa. Alte două au fost deschise în Spania, în Barcelona, şi în orăşelul Acqui Terme din Italia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO