Companii

Antreprenori locali. Dinu Cismărescu, French Bakery: Pandemia i-a micşorat pe cei mici şi i-a favorizat pe cei mari să devină şi mai mari. Reţeaua de cafenele-patiserii French Bakery mai numără astăzi şase unităţi, toate în Capitală

Antreprenori locali. Dinu Cismărescu, French Bakery:...

Autor: Cristina Roşca

11.03.2021, 09:00 173

Omul de afaceri Dinu Cismărescu, cel care în 2004 punea bazele afacerii French Bakery, spune că anul acesta îşi va concentra atenţia pe dezvoltarea parteneriatelor cu marii retaileri şi pe accelerarea vânzărilor online.

„Nu renunţăm la offline, dar încercăm să intensificăm prezenţa în online. Ce se întâmplă astăzi în mediul virtual nu e ceva nou, doar că pandemia a grăbit acest proces.“

Reţeaua de cafenele-patiserii French Bakery mai numără astăzi şase unităţi, toate în Capitală.

În 2020 cifra de afaceri a ajuns să fie de doar 25-35% din nivelul din 2019, pandemia lovind din plin industria HoReCa. Nici anul acesta nu a început mai bine, fiind tot o perioadă de supravieţuire, potrivit lui Dinu Cismărescu.

„Încercăm în 2021 să mişcăm lucrurile cu marii retaileri şi cu online-ul. Pentru noi 2017 şi 2018 au fost ani foarte buni, ne-am dezvoltat, am luat fonduri, ne-am mărit capacitatea de producţie, am deschis două prăvălii noi. În 2019 deja începuse declinul.“

Astfel, în 2019 compania a obţinut afaceri de circa 2 milioane de lei, în scădere de la 3 mil. lei în anul anterior.

„Pandemia i-a micşorat pe cei mici şi i-a favorizat pe cei mari să devină şi mai mari. Criza actuală e un dezastru, ea nu e rezultatul unui mecanism de piaţă. În criza anterioară (din 2009-2010 – n.red.) toţi actorii economici au avut de suferit. Acum e foarte selectivă treaba, unora le merge foarte bine.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO