Andrei Borţun, CEO al fundaţiei The Institute, a investit peste 100.000 de euro într-un proiect prin care vrea să interconecteze locurile de petrecere a timpului liber din jurul parcului Cişmigiu din Bucureşti.
„Pe parcursul anului 2017 şi până în prezent (decembrie 2018 – n. red.), s-au investit 112.000 de euro în acţiuni de conturare şi promovare a Cartierului Creativ. La acest buget se adaugă costurile directe (legate de echipă) şi operaţionale al fundaţiei The Institute pentru acest proiect“, spune Andrei Borţun.
Proiectul poartă numele Cartierul Creativ, iar prin alăturarea la această iniţiativă, businessurile din zonă se recomandă între ele clienţilor şi chiar colaborează pentru a da naştere unor proiecte comune pornind de la ideea că perimetrul vizat găzduieşte o foarte mare densitate de galerii, spaţii expoziţionale, studiouri, ateliere şi agenţii, teatre, cinematografe şi muzee, universităţi de profil (Conservatorul şi Universitatea de Artă), magazine, restaurante şi baruri.
„Vreau să pot şti că pot merge să mănânc la Pâine şi Vin, să beau o cafea la Origo, apoi să văd o piesă de teatru la Apollo sau să merg la o galerie de artă, toate în aceeaşi zonă a oraşului“, explică Andrei Borţun.