Companii

Angajatorii au investit în 2016 câte 115 euro pentru trainingul fiecărui angajat. "firmele şi-au propus ca angajaţii lor să dezvolte în special abilităţile de comu­ni­care, de gestionare a timpului şi de depăşire a situaţiilor stresante."

Petru Păcuraru, managing partner în cadrul HPD: Mereu am simţit că digitalizarea, gamificarea şi generaţiile tinere vor schimba această industrie şi că trainingurile în sală şi teambuilding-urile clasice vor dispărea.

Petru Păcuraru, managing partner în cadrul HPD: Mereu am simţit că digitalizarea, gamificarea şi generaţiile tinere vor schimba această industrie şi că trainingurile în sală şi teambuilding-urile clasice vor dispărea.

Autor: Mihaela Pascari

09.02.2017, 07:00 426

Companiile locale au cheltuit anul trecut, în medie, 115 euro pentru trainingul unui angajat, valoarea fiind în creştere cu 5% faţă de anul anterior, potrivit fur­ni­zo­rului local de programe de instruire şi dez­voltare personală pentru angajaţi Human Performance Development ­ (HPDI).

În acelaşi timp, companiile au cheltuit câte 60 de euro, excluzând cheltuielile cu cazarea, pentru un angajat care a participat la activităţi de teambuilding.

„Prin intermediul programelor de training, firmele şi-au propus ca angajaţii lor să dezvolte în special abilităţile de comu­ni­care, de gestionare a timpului şi de depăşire a situaţiilor stresante“, a spus Petru Păcu­raru, managing partner în cadrul HPDI.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO