Companii

Anca Bancu, HR director la Vodafone România: Unul dintre lucrurile principale a fost să ne menţinem angajaţii conectaţi şi să găsim căi de a simplifica modul de lucru şi a îl transpune în mediul virtual, pentru angajaţii care muncesc de acasă

Videoconferinţa HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid

Anca Bancu, HR director în cadrul Vodafone România, spune că a în contextul pandemiei, anul trecut compania a fost nevoită să se adapteze, astfel că a dezvoltat un concept care să susţină atât angajaţii care se mutaseră acasă, cât şi pe cei care au continuat să meargă la birou.

„Multe lucruri au fost construite pas cu pas pe măsură ce ne-am dat seama care e situaţia. Unul dintre lucrurile principale a fost să ne menţinem angajaţii conectaţi, avem platforme de comunicare virtuală, workshopuri şi programe virtuale în cadrul cărora discutăm subiecte legate de business şi de sănătate şi nevoile lor personale -, am transformat procesele esenţiale ca cele de recrutare şi evaluare ca angajaţii să aibă conversaţiile cu managerii lor. Ne-am gândit cum simplificăm felul în care lucrăm, lucru important în noul context, şi ne uităm să menţinem şi să tranfromăm în mediul online cultura organizaţională şi trebuie să vedem ce se poate transpune şi în mediul virtual”, a spus Anca Bancu în cadrul videoconferinţei HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid.

 

Alte declaraţii:

Anul 2020 s-a încheiat cu un nou sett up de muncă şi cu multe măsuri luate în interior pentru  a ne adapta la noua situaţie.

Vorbim de susţinerea modului de muncă de acasă, schimbări interne şi modul în care interacţionăm cu clienţii externi. Suport pentru angajaţii din prima linie, a echipei de management de a se dapta la noile modalităţi de operare.

Am ajuns la concluzia că este important să sprijiim, ca organizaţie, colegii care au muncit de acasă şi au avut şi alte provocări – familia, spaţiul, logistica.

Cum va arăta cultura organizaţională în context de lucru virtual? Cum vom continua toate iniţiativele legate de digitalizare, flexibilitate şi suţinere a engagementului angajatului într-un model de lucru diferit.

Comunicare din partea managementului cu organizarea în care nu sunt transmise doar lucrurile pragmatice din zona de business, încercăm să înţelegem care sunt nevoile colegilor pentru  face ceva cu totul diferit şi a le fi alături. Lumea s-a focusat să aibă canale de comunicare constante şi cunoscute de angajaţi

Cred că agilitatea este un subiect încă nu discutat destul de mult. O să avem de lucrat pas cu pas pentru a fi agili şi digitali. Asta este una din tendinţele din prezent.

Legat de modelul de lucru, cred că faptul că ne-am adaptat în această perioadă înseamnă că există un mare entuziasm că putem munci virtual unde se poate, dar este nevoie de multă atenţie şi decizii care să fie testate împreună cu angajaţii, să vedem ce funcţionează 100%. Aşa o să ajungem la o combinţaie care să aducă şi angajatul şi angajatorul într-o zonă de confort. Acum cred că asta este încă în stadiul de experiment.

 
Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.