Companii

ANALIZĂ ZF. Vânzările de bunuri de larg consum/FMCG au crescut în primele şase luni din 2021 cu 7,9%. Bucureştiul trage consumul în jos, pe când provincia compensează

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Cristina Roşca

01.08.2021, 12:57 262

Spre comparaţie, în primele şase luni din 2020, primul an de pandemie, vânzările de alimente, produse de îngrijire personală şi a locuinţei creşteau cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, deci de două ori mai alert.

Consumul de bunuri FMCG a crescut în primele şase luni din acest an cu 7,9% com­pa­ra­tiv cu pri­mul se­mes­tru din 2020, arată o ana­liză a com­paniei de cercetare de pia­ţă RetailZoom. Analiza ia în cal­cul atât expansiunea retailerilor, cât şi inflaţia – o problemă mondială astăzi.

Pe univers comparativ de maga­zine, dinamica pentru prima jumă­tate de an este apropiată de 2,5%, asta în contextul în care inflaţia a ajuns la 3,94% în iunie, ceea ce poate arăta de fapt o lipsă a apetitului de consum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO