Companii

ANALIZĂ ZF. Vânzările de ceaiuri pe piaţa românească au trecut pragul de 114 mil. lei, cu trei branduri româneşti în topul celor mai cumpărate. Fares, Kalpo şi Plafar sunt brandurile locale spre care se îndreaptă consumatorii români, în competiţie cu branduri internaţionale

ANALIZĂ ZF. Vânzările de ceaiuri pe piaţa...

Autor: Georgiana Mihalache

15.11.2019, 19:10 1254

Cota de piaţă a numelor româneşti este de 42% din totalul pieţei.

Românii au cumpărat ceai în valoare de aproape 95 mil. lei (23,7 mil. lei) în 2018, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, iar anul acesta consumul de ceai va depăşi pra­gul de 100 mil. lei, potrivit estimărilor oferite de compania de cer­cetare de piaţă Euromonitor Intern­ational.

Producţia locală este bine reprezentată în topul primilor cinci jucători după cota de piaţă, în clasament existând trei nume româneşti, atât la nivelul brandurilor, cât şi în ceea ce priveşte companiile din piaţă.

„Creşterea numărului de produse, aro­me, dar şi accesibilitatea ceaiurilor în ma­ga­zine vor duce la creşterea atenţiei consu­ma­torilor spre consumul de ceai, pe fon­dul unui trend de a trăi mai sănătos. Schimbările de percepţie, după ce românii încep să nu mai vadă ceaiul doar ca pe un produs care tratează răcelile, vor avea un impact pozitiv în creşterea vânzărilor la segmentul de ceaiuri”, potrivit specialiştilor de la Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO