♦ Numărul total de oameni implicaţi în prezent în construcţia de autostrăzi este necunoscut ♦ CNAIR pentru ZF: „Numărul muncitorilor mobilizaţi pe fiecare şantier variază, nu este acelaşi în permanenţă, ci fluctuează raportat la necesităţile din teren“.
Autostrada Braşov-Târgu-Mureş-Cluj-Oradea, autostrada Sebeş-Turda, autostrada Sibiu-Piteşti, autostrada de Centură Bucureşti şi drumul expres Craiova-Piteşti sunt cele mai mari proiecte de infrastructură rutieră pe care constructorii lucrează în acest moment în România. În total, zece companii au pe mâini 11 şantiere care fac parte din patru proiecte de autostradă, plus drumul expres Craiova-Piteşti, potrivit unor date trimise la solicitarea ZF de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii rutiere - CNAIR.
Firmele deţinute de Dorinel Umbrărescu, austriecii de la Strabag şi de la PORR, italienii de la Impresa Pizzarotti şi Pomponio Construcţii, grecii de la Aktor, compania în insolvenţă Euro Construct Trading ’98, constructorul local Electromontaj şi turcii de la Alsim Alarko Sanayi Tesisleri Ve Ticaret îşi împart proiectele, pe care le realizează singuri sau în asociere.