Piaţa de sucuri, categorie care include băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe, cele făcute din fructe 100% şi nectarurile, este una dominată de brandurile străine, iar doar două branduri româneşti reuşesc să-şi facă loc în top zece cele mai mari vânzări. Astfel, brandurile Giusto, realizat de Romaqua Group, şi Fruttia, produs de European Drinks, sunt singurele branduri româneşti din top, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare Euromonitor.
În top se află atât branduri internaţionale, produse şi în România, cât şi branduri importate, aşa cum sunt Happy Day de la Rauch sau Pfanner, comercializat de Cyrom România. În schimb, lider pe această piaţă este Cappy, brand produs de Coca-Cola HBC, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare. Cappy avea în 2018 o cotă de piaţă în retail de peste 15%, conform Euromonitor. Cappy este principalul pariu al gigantului Coca-Cola HBC pe piaţa de sucuri, în condiţiile în care cu extensiile de brand Cappy Pulpy, Cappy Plus şi Lemonade by Cappy şi-a asigurat cea mai bună poziţie pe raft la această categorie. Coca-Cola HBC a făcut o investiţie de peste 20 de milioane de euro în 2013 într-o linie de îmbuteliere a brandului Cappy Pulpy, ceea ce a propulsat brandul Cappy pe primul loc în topul celor mai vândute branduri din categorie şi unul dintre cele mai exportate băuturi „made in Romania“.