Companii

ANALIZĂ ZF. România are de două ori mai puţine camere de hotel decât Bulgaria şi Cehia. „Dacă am avea un centru de conferinţe şi de expoziţii cu capacitate mare, de mii de oameni, şi investiţiile private în hoteluri s-ar vedea rapid“.

Lanţurile internaţionale şi-au pus brandurile până acum pe 8.500 de camere de hotel în România, faţă de 32.000 de camere în Polonia şi 16.000 în Ungaria. Galerie foto

Lanţurile internaţionale şi-au pus brandurile până acum pe 8.500 de camere de hotel în România, faţă de 32.000 de camere în Polonia şi 16.000 în Ungaria. Galerie foto

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.09.2019, 17:00 215

România avea anul trecut un număr de peste 29.000 de camere de hotel sub branduri independente şi ale marilor lanţuri hoteliere internaţio­nale, de trei ori mai puţin decât Polonia şi de două ori mai puţin decât Bulgaria şi Cehia, arată o analiză făcută de ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă STR. Astfel, în Bulgaria erau în 2018 peste 66.000 de camere de hotel, dintre care aproape 7.500 sub branduri internaţioanale. În schimb, în România sunt peste 8.500 de camere sub branduri ale unor lanţuri precum Hilton, Accor, Rezidor şi Marriott International.

Pe de altă parte, campioană în regiune este Polonia cu peste 81.000 de camere de hotel, dintre care peste un sfert afiliate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO