Românii cheltuie anual peste 600 de milioane de euro (3 miliarde de lei) pe biciclete, aparate de fitness sau haine şi pantofi pentru sport, banii fiind împărţiţi între jucătorii specializaţi (mobobrand şi multibrand), lanţurile de hipermarketuri şi magazinele online, potrivit datelor ZF obţinute de la jucătorii din piaţă. De departe cea mai mare cotă de piaţă o au jucătorii specializaţi precum Decathlon, Intersport, FF Group, Adidas şi Hervis.
Pe o piaţă în continuă mişcare şi dezvoltare, numărul jucătorilor specializaţi aproape s-a dublat în ultimii 4-5 ani, interesul crescând pe fondul unui apetit tot mai mare al românilor pentru sport şi viaţa sănătoasă. Printre cele mai recente nume care şi-au pus România pe hartă se numără Under Armour (2017), activ pe segmentul magazinelor monobrand, şi Sizeer (2018) pe cel al unităţilor multibrand.