LIVE: Acum la ZF IT Generation, retrospectiva săptămânii: cele mai hot ştiri; oportunităţi de investiţii via SeedBlink; Câte start-up-uri au trecut prin programul Techcelerator; platforma de marketing automatizat Retargeting Biz creşte cu 30%; Speranţele Commons Accel pentru 2021; SeedBlink a ajuns la 7.000 de investitori
Companii

ANALIZĂ ZF. Casele de marcat de tip self-scan îşi fac loc treptat şi în magazinele retailerilor de bricolaj din România

Modelul caselor de marcat tip self-checkout este preluat din marile reţele de comerţ alimentar, unde există peste 1.200 de astfel de case, iar cifrele continuă să crească.

Casele de tip self-scan, unde cumpărătorii îşi pot scana singuri produsele înainte de a le plăti, încep să-şi facă loc treptat şi în reţelele de bricolaj prezente pe piaţa locală. Fie că le-au montat deja, fie că se gândesc să le testeze în magazinele lor, retailerii de materiale de construcţii se adaptează unui nou mod de a face cumpărături.

„În prezent, avem o singură casă self-scan pentru test la MAM Bricolaj Morarilor. Începând cu luna septembrie, vom avea câte o astfel de casă în fiecare magazin“, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.