Companii

„Am venit la Neptun din patriotism, după 20 de ani de vacanţe în Bulgaria şi Grecia“

Complexul hotelier Steaua de Mare din Eforie Nord a fost modernizat după investiţii de 15 mil. euro. Foto: Mirabela Tiron

Complexul hotelier Steaua de Mare din Eforie Nord a fost modernizat după investiţii de 15 mil. euro. Foto: Mirabela Tiron

Autor: Mirabela Tiron

01.07.2014, 20:45 1025

Hotelierii din sudul litoralului – între Eforie Nord şi Man­galia – o zonă cu 60.000 de locuri de cazare, spun că prima lună de vară le-a adus şi cu 10% mai mulţi turişti faţă de aceeaşi pe­rioa­dă a anului trecut.

Weekend-ul trecut unităţi precum hotelul Delfinul din Eforie Nord ce vinde pachete all-inclusive sau Cocor Spa din Neptun, care operează cel mai mare centru spa de pe litoral, au ra­portat grade de ocupare între 80% şi 90%. Alţi hotelieri au avut în weekend toate camerele ocupate.

„Am funcţio­nat la capacitate maximă în weekend“, a spus Gigi Marzavan, administratorul hotelului Decebal din Neptun, clasificat la trei stele şi deţinut de compania Ambasador SA. În timpul săptămânii însă doar o parte din camere sunt ocu­pate. Marzavan a precizat că profi­tul net al hotelului cu 55 de camere s-a ri­dicat la 50.000 de euro anul trecut, iar cifra de afaceri la 150.000 de euro.

Anul trecut hotelul a operat la un grad mediu de ocupare de 58%. O ca­meră dublă costă 150 de lei pe noapte.

„Am venit vara aceasta cu familia pe litoralul românesc din patriotism. Suntem multumiţi de hotelul în care ne-am cazat, dar staţiunea ar putea să fie mai curată, serviciile mai bune“, spune Daciana, de profesie economist, pe care ZF a găsit-o în staţiunea Neptun. Ea precizează că în ultimii 20 de ani nu a mai fost în această staţiune, ci doar în staţiunile bulgarilor şi ale grecilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO