Companii

Altex: Vrem să deschidem 5-6 magazine noi în T4/2019, iar în online vrem să venim şi cu alte categorii de produse

Altex: Vrem să deschidem 5-6 magazine noi în T4/2019,...

Autor: Cristina Roşca

12.08.2019, 00:07 6930

Retailerul electro-IT Altex şi-a bu­getat afaceri de 3,8 mld. lei în 2019, plus 7% faţă de anul trecut. Businessul ar urma să crească şi pe fondul des­chi­derii unor noi magazine.

„Pentru ultimul tri­mes­tru din acest an preconizăm că vom deschide încă 5-6 noi magazine, având în plan să continuăm în acest ritm şi în următorii ani“, spun reprezentanţii Altex.

Compania nu pariază doar pe offline, ci şi pe on­line, mai exact pe un model mixt. De multe ori, în electro-IT, ex­perienţa de cumpărare poate fi mix­tă, acest lucru însemnând că un client poa­te veni în magazin să analizeze oferta pen­tru a cumpăra apoi online sau invers.

„Ţinând cont de modificările de stil de viaţă şi de comportamentul de achi­ziţie al consumatorilor, am continuat să dez­voltăm, pe lângă categoriile con­sacrate - electrocasnice, aer con­diţionat, telefoane şi comunicaţii mo­bi­le, te­levizoare - şi categorii noi pre­cum bău­turi (apă, sucuri), produse pentru copii/ mame, produse pentru fru­mu­se­ţe (cosmetice), produse pentru voiaj, au­to (anvelope, piese şi consu­ma­bile au­to), produse pentru casă, iluminat, bri­colaj“, mai spun reprezentanţii Altex.

Compania deţine peste 120 de magazine sub două branduri - Altex şi Media Galaxy -, şi a avut anul trecut afaceri de 3,55 mld. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO