Companii

Altex a intrat în clubul miliardarilor în euro după un raliu de plus 24% în 2020. Directorul comercial, Edvin Abdulachim: Am crescut mai repede decât piaţa, iar 2021 a început chiar mai bine

Edvin Abdulachim, director comercial Altex: Trebuie să ne adaptăm situaţiei şi căutăm oportunităţi în orice moment. Noi ne-am gândit că un segment care va înregistra creşteri în perioada aceasta este cel de travel şi ne extindem şi pe segmentul de călătorii. Vom avea în curând în magazine posibilitatea achiziţionării de pachete turistice în toată lumea.

Edvin Abdulachim, director comercial Altex: Trebuie să ne adaptăm situaţiei şi căutăm oportunităţi în orice moment. Noi ne-am gândit că un segment care va înregistra creşteri în perioada aceasta este cel de travel şi ne extindem şi pe segmentul de călătorii. Vom avea în curând în magazine posibilitatea achiziţionării de pachete turistice în toată lumea.

Autor: Ramona Cornea

28.05.2021, 16:40 293

♦ Piaţa de electro-IT din România a crescut anul trecut cu 12,5%, până la un pas de 4 mld. euro, un nivel maxim record, potrivit GfK Pulse ♦ Altex, liderul comerţului cu produse electronice şi electrocasnice, a obţinut în 2020 afaceri de peste 1 mld. euro (5 mld. lei), plus 24% ♦ În rândul afacerilor antreprenoriale Altex este al doilea jucător care ajunge miliardar în euro, după Dedeman, pe când la nivel de grup îşi face loc şi businessul farma Catena-Fildas.

Retailerul electro-IT Altex, liderul pieţei de profil, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 1 mld. euro (5 mld. lei) după ce businessul a crescut de două ori mai repede decât piaţa, arată calculele ZF pe baza datelor publice. Mai exact, businessul a crescut cu 24%, pe când piaţa a avansat cu 12,5%.

„Ne încadrăm printre câştigătorii pan­de­miei. Piaţa de electro-IT a avut o creştere de circa 12,5% în 2020 comparativ cu 2019, con­du­să de cererea pentru laptopuri, tablete şi obiecte de uz casnic. Noi avem o creştere mai mare decât cea a pieţei de electro-IT, în prin­cipal datorită simbiozei între online şi of­fline“, a spus Edvin Abdulachim, director co­mercial Altex, în cadrul conferinţei ZF Retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO