Vânzările centrelor locale din segmentul maşinilor de peste 200.000 de euro este susţinut atât de clienţii români, cât şi de cei din regiune, precum Bulgaria, Serbia sau Republica Moldova.
„Acum 10 ani toată lumea mergea la Viena, inclusiv clienţii din România. Acum cei din ţările din regiune vin la Bucureşti, iar românii nu mai au motive să se ducă în Viena. Spre exemplu, din punctul de vedere al parcului de test, avem aceleaşi maşini ca Viena, din punctul de vedere al construcţiei, al showroomului, suntem peste. Noi suntem la ultimul standard, ei urmează, dar acolo este vorba de un proiect mai amplu. Strategia noastră este de a deveni un hub pentru zona Europei de Sud-Est. Avem clienţi şi din alte ţări care apreciază centrul de aici“, a spus Alin Tapalagă, director general Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding, care pe lângă cinci centre ale VW, Skoda, Audi, Seat, deţine şi importurile şi vânzările pentru mărcile Porsche, Bentley şi Lamborghini.