Alin Burcea, CEO al agenţiei de turism Paralela 45, spune că în perioada de stare de urgenţă vânzările au scăzut cu peste 90% şi au fost închise câteva agenţii, cu reducerea implicită a numărului de salariaţi. Compania a folosit şomajul tehnic, oferit de stat, în această perioadă. Ce măsuri a luat compania pentru a putea continua activitatea?
„Am eficientizat numărul de curse charter, prin comasare. Am comasat curse pe aceeaşi destinaţie cu alţi tour operatori. Ne-am focusat pe ceea ce se vinde acum: Bulgaria, Grecia individual, turism intern România, rerutăm Grecia, Turcia şi Spania pe plecări iulie-august, septembrie, discutând fiecare caz în parte pentru găsirea celei mai bune variante“, a spus antreprenorul, care conduce o companie care a realizat anul trecut un volum de vânzări de 70 de milioane de euro. Pentru anul acesta, compania estimează un volum de vânzări de 30 de milioane de euro. El a răspuns la întrebările ZF transmise cu ocazia demersului de a întocmi noua ediţie a catalogului „Cei mai mari jucători din economie.“