Antreprenoarea Anca Vlad, cea care deţine lanţul de farmacii Catena şi distribuitorul de medicamente Fildas, îşi aminteşte cum a ales acum mai bine de două decenii un nume care a devenit între timp un brand.
Astăzi, sub brandul Catena sunt deschise circa 800 de farmacii (cele mai recente informaţii) care au afaceri cumulate de circa 1 mld. euro în 2019 (ultimul an pentru care există date publice). Compania este lider de piaţă pe segmentul său.
„Acum 21 de ani, când am abordat retailul farmaceutic, am dorit un nume de brand sonor, dar cald şi simplu. Cuvântul „Catena“ mi-a venit uşor în minte pentru că avea toate aceste calităţi. În plus, înseamnă două lucruri: în română „legătură chimică“, ceea ce ne apropie cu gândul de produsul farmaceutic, iar în latină şi italiană - „lanţ“, ceea ce ne crea o frumoasă perspectivă de creştere“, îşi aminteşte antreprenoarea.