LIVE: Acum la ZF IT GENERATION: Cum au mers investiţiile făcute de business angels anul trecut şi care sunt perspectivele de creştere pentru acest sector în 2022? O discuţie cu Mălin Ştefănescu, preşedintele TechAngels
Companii

Albin Budinsky, DB Schenker România: An de an Constanţa se apropie de celelalte mari porturi din regiune

♦ Portul Constanţa se dezvoltă constant, iar cererea pentru transporturi maritime este în creştere ♦ De partea cealaltă, pentru a deveni un jucător regional puternic, Constanţa are nevoie de finalizarea autostrăzii de la port până la Nădlac.

Traficul de mărfuri din portul Constanţa a revenit pe plus în acest an, iar transportul naval reprezintă un capitol important în implementarea strategiei europene Green Deal care vizează mutarea unei părţi din mărfuri de pe camioane pe nave.

„An de an Constanţa se apropie de celelalte mari porturi, iar pentru zona Mării Negre este o alternativă bună, în special pentru businessul nostru. Noile autostrăzi ajută. Când am venit în România, singura autostradă până la Szeged era Bucureşti-Piteşti. Acum de la Sibiu ai aproape numai autostradă. Din afară se vede progresul realizat de România“, a spus Albin Budinsky, CEO al DB Schenker în România, divizia de logistică a gigantului german Deutsche Bahn.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.