Companii

Agenţia de turism Aerotravel a înregistrat o scădere de 67% a volumului de vânzări: „Turismul intern dă semne de revigorare“. Aerotravel a avut anul trecut un volum de vânzări de 66 milioane lei lei, faţă de 201 milioane lei în 2019, iar pierderile s-au ridicat anul trecut la 3. mil. lei

Agenţia de turism Aerotravel a înregistrat anul trecut un volum de vânzări de 66 milioane lei, minus 67% faţă de 2019, când volumul de vânzări a fost de 201 milioane lei, conform datelor furnizate de către companie. După un an dificil pentru agenţia de turism, reprezentanţii companiei spun că pot fi observate semne de revenire a turismului.

„Se estimează că până la sfârşitul lui 2021, la nivel global, zborurile internaţionale vor ajunge la 43% din volumele înregistrate în 2019. Din păcate se preconizează că revenirea în Europa va fi mai înceată faţă de cea de la nivel global. Astfel, în Europa ne aşteptăm anul acesta la o revenire uşoară, care deja se simte în România, pe fondul încrederii crescânde a turiştilor individuali, dar şi a celor care călătoresc în interes de serviciu. Turismul intern dă semne de revigorare, fie că vorbim de sejururi la munte şi vacanţe în pensiuni retrase sau de evenimente corporate şi team buildinguri, faţă de care companiile au reînceput să manifeste un interes din ce în ce mai hotărât“, spun re­pre­zentanţii com­paniei.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.