Companii

Agenţia de turism Paralela 45 vrea vânzări de 80 milioane de euro în 2020, din care 5 milioane de euro să vină din online

Turoperatorul Paralela 45 estimează că va încheia anul cu un volum de vânzări de 80 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul trecut. O parte din vânzări vor veni din online.

„Cumpărarea online a devenit o obişnuinţă pentru publicul ocupat. Noi am vândut anul trecut în valoare de 3,5 milioane de euro, estimăm că anul acesta vom ajunge la cinci milioane de euro. Dar publicul vine şi la târgurile de turism, unde găseşte cea mai mare varietate de oferte şi în două - trei ore alege vacanţa potrivită şi o şi achită. Ne aşteptăm la vânzări de peste patru milioane de euro, după săptămâna de reduceri speciale, la târgul de turism (18-24 februarie), în agenţiile proprii şi dar mai ales pe portalul Paralela 45”, a declarat Alin Burcea, CEO Paralela 45. Compania are o reţea de 50 de agenţii proprii şi francize, iar anul acesta are în plan să deschidă încă cinci, la Râmnicu Vâlcea, Braşov, Devaşi Bucureşti.

Cele mai solicitate destinaţii la târgul de turism se aşteaptă să fie Turcia (Antalya, Alanya şi Bodrum), Grecia şi Egiptul. Spre Antalya, Alanya şi Bodrum sunt programate 23 de curse săptămânale, din 13 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Târgu Mureş, Iaşi, Bacău, Arad, Baia Mare, Oradea, Suceava, Constanţa, Craiova, Satu Mare.

Turoperatorul Paralela 45 estimează că va încheia anul cu un volum de vânzări de 80 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul trecut. O parte din vânzări vor veni din online.

„Cumpărarea online a devenit o obişnuinţă pentru publicul ocupat. Noi am vândut anul trecut în valoare de 3,5 milioane de euro, estimăm că anul acesta vom ajunge la cinci milioane de euro. Dar publicul vine şi la târgurile de turism, unde găseşte cea mai mare varietate de oferte şi în două - trei ore alege vacanţa potrivită şi o şi achită. Ne aşteptăm la vânzări de peste patru milioane de euro, după săptămâna de reduceri speciale, la târgul de turism (18-24 februarie), în agenţiile proprii şi dar mai ales pe portalul Paralela 45”, a declarat Alin Burcea, CEO Paralela 45. Compania are o reţea de 50 de agenţii proprii şi francize, iar anul acesta are în plan să deschidă încă cinci, la Râmnicu Vâlcea, Braşov, Devaşi Bucureşti.

Cele mai solicitate destinaţii la târgul de turism se aşteaptă să fie Turcia (Antalya, Alanya şi Bodrum), Grecia şi Egiptul. Spre Antalya, Alanya şi Bodrum sunt programate 23 de curse săptămânale, din 13 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Târgu Mureş, Iaşi, Bacău, Arad, Baia Mare, Oradea, Suceava, Constanţa, Craiova, Satu Mare.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.