Companii

♦ Agenţia de turism a avut 4 mil. lei cifră de afaceri, adică comisionul încasat, în 2019, ultimul an pentru care există date publice.

Agenţia de turism Hello Holidays, parte din grupul de companii Hello Brands, din care face parte şi o companie de transport, a avut un volum de vânzări de 3,5 milioane euro în 2020, pe când în 2019 volumul s-a ridicat la 5,5 mil. euro.

Pentru agenţia de turism, cererea pentru vacanţele din acest sezon se află în creştere, astfel că pe lângă zboruri charter, Hello Holidays are în operare şi diferite circuite cu autocarul.

„Pe Capadoccia a început operarea din luna februarie a circuitelor cu avionul, săptămânal avem o medie de 40-50 de turişti. Pe Antalya, prima plecare a fost pe 20 aprilie, avem chartere operate săptămânal în zilele de vineri, vom avea şi în zilele de luni, suntem în discuţii. Pe Antalya operăm din Bucureşti, Cluj şi Oradea“, spune Veronica Iordache, manager destinaţie Turcia în cadrul Hello Holidays.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.