Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca, una dintre cele mai mari de pe piaţa locală, controlată de familia Morariu, şi-a crescut afacerile la 150 de milioane de lei (circa 30 mil. euro) anul acesta, faţă de 21 mil. euro volum vânzări anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
„Revenirea a fost dată de creşterea numărului de călătorii pe extern, dar şi pe intern şi de rezervările pentru bilete de avion în condiţiile reluării zborurilor. Într-o oarecare măsură creşterea pe bilete de avion a fost susţinută şi de corporaţii“, a spus pentru ZF Lucia Morariu.
Aproape 59% din călătorii au fost pentru destinaţii interne, 23% pe destinaţii externe, 17% este contribuţia biletelor de avion şi a călătoriilor pentru corporaţii (business travel), iar sub 1% călătorii pentru străinii care au venit în ţară. Ea mai spune că vacanţele exotice au susţinut extrasezonul.