Companii

Afacerile Duraziv au crescut la şase luni cu peste 10%, la 8,2 milioane euro

Afacerile Duraziv au crescut la şase luni cu peste 10%,...

Autor: Cristina Cuncea

18.07.2014, 00:03 154

"Duraziv anunţă o creştere a vânzărilor totale de peste 10% în primele şase luni ale anului, în condiţiile în care toate pieţele pe care activează compania stagnează sau sunt în scădere. Cea mai dinamică evoluţie au înregistrat-o produsele de finisaj - vopsele lavabile şi tencuielile. Dacă tendinţa se menţine, această divizie este preconizată să genereze o treime din cifra de afaceri la finalul anului", se arată într-un comunicat al producătorului.

Astfel, în perioada analizată vânzările companiei au crescut cu circa un milion de euro faţă de perioada similară a anului trecut, la 8,2 milioane de euro, potrivit datelor comunicate de companie agenţiei MEDIAFAX.

În primele şase luni compania a raportat o creştere a vânzărilor de vopsele şi tencuieli cu aproape 37%, cele mai performante produse din cadrul acestei divizii fiind tencuielile decorative cu un avans de 40%. Vânzările de adezivi au crescut în acelaşi interval cu 21%.

Divizia de vopsele are acum o pondere de peste 20% în cifra de afaceri a companiei, în timp ce adezivii au depăşit uşor pragul de 35%, urmând tendinţa crescătoare din anii precedenţi.

Prima jumătate a anului a consemnat şi o creştere a importanţei canalului B2B în evoluţia afacerilor, atât la nivelul Capitalei cât şi pe plan local.

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO