Companii

Afaceri de familie: prima generaţie construieşte, a doua creşte, a treia distruge

În România sunt foarte puţine afaceri de familie care rezistă de-a lungul anilor, iar datele arată că doar 30% din companiile de familie rezistă tranziţiei către a doua generaţie, iar 15% din ele rezistă celei de-a treia generaţii.

„Se spune că prima generaţie construieşte, cea de-a doua creşte ceea ce s-a construit, iar cea de-a treia distruge. Aşadar, antre­prenorii trebuie să se implice foarte mult în educarea celei de-a doua generaţii. Mai mult, antreprenorii trebuie să înţelegă şi că generaţia următoare vrea să facă lucrurile în felul ei şi să îşi pună amprenta asupra busi­nessului“, a spus Peter English, global leader în cadrul EY Family Business Center of Excellence.

De cele mai multe ori, antre­prenorii îşi implică membrii familiei, mai ales copiii, în activităţile companiei pentru a vedea dacă sunt potriviţi şi pentru a putea înţelege afacerea.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.