Companii

Afaceri de 12 mil. euro pentru producatorul de mobila Staer

06.09.2007, 18:28 31

Producatorul de mobila Staer, unul dintre cei mai dinamici jucatori pe piata de profil, a inregistrat in prima jumatate a anului afaceri de peste 12 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de perioada similara din 2006, a declarat Vergiliu Vals, directorul general al companiei.
El a adaugat ca profitul aferent aceleiasi perioade a crescut, de asemenea, cu aproximativ 40%, fara a preciza valoarea acestuia.
"Cresterea cifrei de afaceri s-a datorat activitatii in plina dezvoltare si consolidarii businessului pe piata locala prin oferirea unor produse si servicii la mare cautare", a spus Vals.
Producatorul estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 30 de milioane de euro, in crestere de 35% fata de anul trecut cand a inregistrat 23 de milioane de euro, potrivit datelor de pe Ministerul Finantelor.
In ceea ce priveste investitiile pentru acest an, oficialii firmei nu au dezvaluit bugetul care va fi alocat, mentionand ca banii vor fi destinati extinderii retelei de magazine si reamenajarii unora din cele existente, precum si dezvoltarii infrastructurii businessului prin achizitionarea de noi echipamente.
Compania opereaza 29 de magazine in 25 de orase ale tarii si vizeaza extinderea prin deschiderea de noi unitati in urmatorii doi ani. Anul acesta, societatea a deschis magazine in Deva, Sibiu si Targu Mures.
Potrivit propriilor estimari, Staer detinea anul trecut o cota de piata de 5% care o clasa pe locul 5 in topul retailerilor si producatorilor de mobila, iar pana la inceputul lui 2008 si-a propus dublarea cotei de piata.
"Afacerile cu mobila de pe piata interna vor depasi un miliard de euro in 2007. Piata va inregistra o crestere cu peste 10% pana la sfarsitul anului", a spus Vergiliu Vals. El mai mentioneaza ca pretul la mobila nu va creste datorita politicilor producatorilor de mobila de a-si dezvolta businessul prin alte strategii si nu prin majorarea preturilor. Reprezentantii producatorului de mobila au mai spus ca iau in calcul si posibilitatea extinderii in afara tarii, insa numai dupa ce compania isi va consolida businessul pe piata interna si va realiza obiectivele propuse legate de pozitionare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO