Companii

Adrian Mihai, FAN Courier: suntem pregătiţi să mărim capacitatea de livrare de alimente la domiciliu dacă piaţa o va cere. Ne-am echipat curierii cu măşti, mănuşi şi soluţii dezinfectante. E mai sigur să comanzi online decât să mergi în magazin în această perioadă

Adrian Mihai, FAN Courier: suntem pregătiţi să mărim...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

16.03.2020, 12:58 1861

Adrian Mihai, cofondator al FAN Courier, liderul pieţei de curierat din România, spune că în această perioadă compania este pregătită pentru a prelua un flux mai mare de livrări de alimente venit din zona online dacă există cereri mai mari.

„N-aş putea spune deocamdată dacă numărul de livrări venite din online este mai mare sau mai mic faţă de o perioadă obişnuită. Noi suntem pregătiţi să mărim capacitatea de livrare de alimente la domiciliu dacă piaţa o va cere. Noi lucrăm cu cel puţin 5-6 companii în zona de livrări de alimente”, spune antreprenorul.

Printre retailerii care livrează la domiciliu în România se află şi Carrefour, Cora sau Mega Image.

Adrian Mihai adaugă faptul că, deşi mulţi sunt îngrijoraţi de faptul că intră în contact cu un curier care la rândul lui a interacţionat cu alţi oameni, în cazul în care plata se face online, livrările la domiciliu sunt mai sigure decât mersul într-un magazin plin cu alţi oameni în contextul în care numărul de înfecţii cu COVID-19 a crescut.

„Noi încurajăm plăţile online pentru că în aşa fel contactul cu un curier poate fi zero. Pur si simplu îi spui să anunţe când ajunge la uşă şi să lase coletul acolo. Oricum noi ne-am luat toate măsurile şi am echipat curierii cu măşti, mănuşi şi soluţii dezifectante, am luat toate măsurile care se impun”.

În plus, Adrian Mihai spune că FAN Courier a luat mai multe măsuri pentru a asigura continuitatea activităţii companiei.

„Suntem conştienţi de faptul că suntem cei care asigură conexiuni între companii, dar şi între companii şi clienţi persoane fizice aşa că ne-am luat toate măsurile pentru a ne asigura că activitatea companiei nu este întreruptă. De exemplu, am separat în mai multe clădiri departamentele vitale astfel încât în cazul apariţiei unui caz de îmbolnările activitatea unui departament să nu fie afectată”. De asemenea, antreprenorul îndeamnă la calm şi spune că activitatea economică ar trebui să-şi urmeze cursul normal astfel încât efectele acestei crize să fie diminuate la minimum.

FAN Courier deserveşte cei peste 50.000 de clienţi, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.850 de colaboratori şi a unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO