Caută doar în titlu
Companii

Adrian Ariciu, CEO al Metro: Metro România a beneficiat în această perioadă de creşterea importanţei magazinelor de proximitate, ceea ce a contribuit la o accelerare a afacerii cu clienţii revânzători. Metro Cash & Carry are aproximativ 60.000 de clienţi revânzători, iar numărul creşte

♦ Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash & carry (angro), astfel că se adresează companiilor ♦ Nemţii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

Metro Cash & Carry Ro­mânia nu va deschide nici în 2021 magazine proprii, urmând a-şi menţine reţeaua constantă la 30 de unităţi, însă va paria pe dezvoltarea francizei LaDoiPaşi, într-o perioadă în care magazinele tradiţionale de proximitate câştigă teren. Pandemia de COVID-19 a readus în prim-plan acest magazine care ani de zile au pierdut teren în faţa jucătorilor internaţionali. În 2020 însă, când autorităţile au recomandat con­sumatorilor să meargă la magazinul cel mai apropiat de casă, chioşcurile, alimentarele şi în general unităţile mici, mai puţin aglo­merate, au devenit o opţiune.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.