Caută doar în titlu
Companii

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: „Va fi greu să generezi creştere în perioada următoare, însă noi vom face asta prin servicii. Motoarele vor fi LaDoiPaşi, operaţiunile de livrare şi investiţiile în zona digitală“. Compania a obţinut în 2019 afaceri de 5,8 mld. lei, plus 8%

Interviu

 Grupul german Metro este activ pe segmentul cash&carry, având două categorii principale de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa ♦ Germanii au în România 30 de magazine fizice, dar şi operaţiuni online.

Metro Cash&Carry România va încheia acest an cu o ci­fră de afaceri cu 5-9% mai mare ca în 2019 în po­fida pandemiei de Covid-19 care a afectat pu­ter­nic in­dustria HoReCa de unde pro­vin o parte dintre clienţii grupului german.

Spre deosebire de retaileri, care se adre­sează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Germanii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
Monitorul Partidelor Replica lui Cîţu pentru Orban
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.