Caută doar în titlu
Companii

Comerciantul german Metro nu vrea să mai deschidă magazine proprii, ci pariază mai degrabă pe expansiunea reţelei LaDoiPaşi. În acest moment, reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi numără peste 1.400 de unităţi.

„Avem 1.400 de magazine LaDoiPaşi, iar la sfârşitul acestui an vedem peste 1.550 de unităţi. Obiectivul pe următorii trei ani este să ajungem la 2.000 de magazine“, spune Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry.

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 de către Metro Cash & Carry ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Această reţea LaDoiPaşi nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro. Nemţii au şi 30 de magazine proprii sub brandul Metro.

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash & carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Nemţii au două categorii mari de clienţi - revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

„Noi, Metro, ne bazăm pe creştere şi păstrăm aceleaşi obiective de creştere în următorii ani, o creştere organică, pentru că nu avem de gând să deschidem magazine. Din punct de vedere al dinamicii pieţei, vedem o creştere a consumului în continuare, nu vedem nicio măsură care să ducă la un şoc în consum la acest moment. Ne poziţionăm drept optimişti“, concluzionează Adrian Ariciu.

Compania a avut afaceri de 5,8 mld. lei în 2019.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.