Companii

Abonamentele medicale pentru companii aduc până la jumătate din businessul marilor reţele private de sănătate. Wargha Enayati, medicul care a pus bazele abonamentelor medicale: „Nicio reţea nu putea să existe dacă nu erau abonamentele medicale“.

Wargha Enayati, fondatorul reţelei Regina Maria: Clinicile care au abonamente sunt numai reţele, alte firme nu pot să con­cureze cu asigurătorii.

Wargha Enayati, fondatorul reţelei Regina Maria: Clinicile care au abonamente sunt numai reţele, alte firme nu pot să con­cureze cu asigurătorii.

Autor: Georgiana Mihalache

22.06.2018, 00:07 818

Abonamentele medicale pen­tru companii, unul dintre bene­fi­ciile pe care le oferă an­ga­ja­torii, aduc la busi­nes­sul celor mai mari reţele me­dicale pri­vate din Ro­mâ­nia de la un sfert până la ju­mătate din cifra de afaceri.

Companiile din IT sunt printre cele care folosesc cele mai multe abonamente medi­cale pentru angajaţii lor, printre industriile care au cele mai multe companii cu abo­namente medicale fiind şi sectorul financiar – bancar, retailul, auto sau consultanţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO