Tot mai multe aplicaţii, un grad mai mare de penetrare al telefoanelor inteligente, internetul accesibil aproape oriunde, sunt numai câteva dintre aspectele avansului tehnologic care influenţează comportamentul de consum.
În 2006, Business Magazin povestea despre generaţia care tocmai se forma: generaţia multitascking. Acum, înconjuraţi de tehnologie, este deja o obişnuinţă deopotrivă pentru angajaţi, elevi, studenţi să facă mai multe lucruri în acelaşi timp. În 2006 însă, era un fenomen care abia se contura.
„Tema şi-o scriu în Word, ascultând în acelaşi timp muzică în Winamp, stând de vorbă pe Yahoo Messenger, aruncând la televizor câte-o privire între două SMS-uri şi câteva mail-uri. Business Magazin vă prezintă «Generaţia Multitasking» - o generaţie alcătuită din tineri a căror trăsătură dominantă e expunerea masivă la tehnologie. Obiceiurile lor şi felul lor de a lucra vor remodela şi organizaţiile în care vor fi angajaţi, şi politicile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienţi.“
Iar companiile au început deja să gândească strategii concrete de a se adresa noilor clienţi.
„Totul pleacă de la profilul consumatorilor, pentru că profilul copiilor aceştia născuţi cu tableta în mână va fi cu totul altfel. Şi sunt mult mai informaţi – de fapt e puţin spus“, spunea recent Dragoş Dinu, noul CEO al Ţiriac Holdings.
Un alt fenomen surprins în 2011 în paginile revistei a fost Revoluţia Generaţiei C – „după Baby Boomers, Flower Power sau Decreţei, lumea se află în faţa unei noi generaţii care va schimba lumea irevocabil: Generaţia C, pentru care relevante sunt: click, conectivitate, comunicare, comunitate, computer.