Companii

10 ani de Business Magazin. Generaţia multitasking, modelată de tehnologie

10 ani de Business Magazin. Generaţia multitasking,...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

23.10.2014, 00:03 180

Tot mai multe aplicaţii, un grad mai mare de penetrare al telefoanelor inteligente, internetul accesibil aproape oriunde, sunt numai câteva dintre aspectele avansului tehnologic care influenţează comportamentul de consum.

În 2006, Business Magazin povestea despre generaţia care tocmai se forma: generaţia multi­tascking. Acum, încon­ju­raţi de tehnologie, este deja o obişnuinţă deopo­trivă pentru angajaţi, elevi, studenţi să facă mai multe lucruri în acelaşi timp. În 2006 însă, era un fenomen care abia se contura.

„Tema şi-o scriu în Word, ascultând în acelaşi timp muzică în Winamp, stând de vorbă pe Yahoo Mes­sen­­ger, aruncând la tele­vizor câte-o privire între două SMS-uri şi câteva mail-uri. Bu­siness Magazin vă prezintă «Ge­neraţia Mul­­ti­­­tasking» - o ge­neraţie alcă­tuită din tineri a căror tră­sătură dominantă e ex­pune­rea masivă la tehno­logie. Obiceiurile lor şi felul lor de a lucra vor remodela şi organi­zaţiile în care vor fi angajaţi, şi poli­ticile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienţi.“

Iar companiile au înce­put deja să gân­dească stra­tegii con­crete de a se adresa noilor clienţi.

„Totul pleacă de la profilul consuma­to­rilor, pentru că profilul copiilor aceştia născuţi cu ta­bleta în mână va fi cu totul altfel. Şi sunt mult mai infor­maţi – de fapt e puţin spus“, spunea recent Dragoş Dinu, noul CEO al Ţiriac Hol­dings.

Un alt fenomen surprins în 2011 în paginile revistei a fost Revoluţia Generaţiei C – „după Baby Boomers, Flower Power sau Decreţei, lumea se află în faţa unei noi generaţii care va schimba lumea irevocabil: Generaţia C, pentru care relevante sunt: click, conectivitate, comunicare, comunitate, computer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO