Business Travel

India, Thailanda sau Maldive, pe lista de vacanţă a antreprenorilor şi a managerilor din multinaţionale

India, Thailanda sau Maldive, pe lista de vacanţă a...

Autor: Mirabela Tiron, Mădălina Dediu Panaete

26.04.2019, 00:05 782

Apetitul românilor pentru vacanţe în destinaţii exotice, pachete care solicită bugete de câteva mii de euro, este în creştere în ultimii ani, insule din Oceanul Indian precum Maldive, Mauritius, Seychelles sau destinaţii din Asia precum Thailanda ocupând locuri fruntaşe în topul preferinţele românilor.

„Două destinaţii aflate în topul preferinţelor clienţilor noştri sunt India şi Maldive“, spun reprezentanţii Lidl Tour, care a ajuns la circa 25.000 de clienţi în aproape trei ani de activitate. Discounterul german Lidl a intrat în 2016 pe piaţa locală de turism prin lansarea magazinului online de vacanţe Lidl Tour, care oferă pachete turistice atât pentru România, cât şi pentru alte pieţe, de la croaziere la safari în Africa şi sejururi în Maldive. De asemenea, reprezentanţii Lidl Tour spun că în topul destinaţiilor exotice căutate de clienţi este şi Marocul, compania având pachete care in­clud zbor direct Bu­cureşti - Mar­rakech. Cât despre perioada Paştelui, re­pre­zen­tanţii com­paniei spun că România rămâne în continuare una dintre destinaţiile cele mai căutate, însă în top se află şi circuitele europene, dar şi cele exotice precum cele în Thailanda-Malaezia-Singapore. De altfel, pe aceste destinaţii au pariat în ultimii ani majoritatea celor mai mari companii de turism de pe plan local. De exemplu, Happy Tour oferă mai multe pachete turistice în destinaţii precum Maldive, Mauritius sau Sri Lanka.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO