Business Travel

Analiză ZF. Doar 6% din hotelurile de trei, patru şi cinci stele din România sunt afiliate unor lanţuri internaţionale

Analiză ZF. Doar 6% din hotelurile de trei, patru şi...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.12.2020, 19:45 181

♦ Printre brandurile internaţionale cu cea mai extinsă prezenţă în România se regăsesc cele din grupuri precum Wyndham, Accor, Hilton, Best Western, Radisson şi Marriott.

Doar 6% dintre hotelurile de trei, patru şi cinci stele funcţionale în România sunt afiliate unor lanţuri inter­naţionale, restul fiind branduri locale, arată datele companiei de consultanţă în domeniul hotelier Trend Hospi­tality. Ca număr, acestea repre­zintă 78 dintr-un total de 1.369 de hoteluri.

În ceea ce priveşte ponderea came­re­lor care funcţionează sub un brand inter­naţional, aceasta este de 11%, adică 9.070 de camere din 82.298 în total, fiind vorba astfel de unităţi de cazare mai mari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO