Business Travel

Agenţia de turism Travel Time din Bucureşti: Luna iunie a debutat cu solicitări noi şi observăm un trend ascendent, pe măsură ce zborurile se reiau, iar unităţile de cazare îşi deschid porţile

ANTREPRENORI LOCALI

♦ Compania a avut o cifră de afaceri de 94,3 milioane de lei, în 2019, în creştere cu 11% faţă de anul precedent.

Travel Time, o agenţie de turism din Bucureşti, deţinută de doi antreprenori români, a remarcat o revenire a cererilor de vacanţe în luna iunie, odată cu ridicarea mai multor restricţii legate de călătorii.

„Începând cu luna martie şi până la final de luna mai, odată cu instaurarea restricţiilor de călătorie impuse de situaţia medicală la nivel mondial, precum şi anularea numeroaselor zboruri, atât în Europa, cât şi în America sau Asia, cererea pentru servicii turistice a scăzut semnificativ. Luna iunie, în contextul relaxării restricţiilor, a debutat cu solicitări noi şi observăm un trend ascendent, pe măsură ce zborurile interne şi internaţionale se reiau, iar numeroase unităţi de cazare şi obiective turistice îşi deschid porţile şi primesc turişti“, spune Alexandra Albu, travel operations coordinator la Travel Time.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.