Business sportiv

Business sportiv. Generaţia Z la sală. Circa 41% din tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani merg săptămânal la sală

09.02.2024, 00:05 Autor: Miruna Diaconu

♦ Circa 63% din participanÅ£ii la studiu consideră că este important să audă muzică cunoscută pe fundal atunci când merg în sălile de fitness.

Sălile de fitness au devenit foarte populare în rândul generaţiei Z, astfel că 41% din tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani frecventează sălile de sport, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.

Într-un număr mare merg şi persoanele cu vârste între 35 şi 44 de ani, astfel că 33% din cei care fac parte din această categorie de vârstă merg la sala de fitness.

Studiul realizat pe un eşantion de 818 persoane din mediul urban mai arată că experienţa în sala de fitness este influenţată de genul muzical. Circa 63% din participanţii la studiu consideră că este important să audă muzică cunoscută pe fundal atunci când merg în diferite locuri dedicate practicării activităţilor sportive, iar 55% că ar petrece mai mult timp la sala de fitness dacă pe fundal ar rula muzica cunoscută preferată.

„Muzica într-o sală de fitness nu reprezintă doar un fundal sonor plăcut, ci poate influenţa în mod semnificativ experienţa antrenamentului, aceasta fiind un instrument esenţial în crearea unei atmosfere pozitive, plăcute şi motivante în sala de fitness“.

„Observăm din rezultatele studiului că ritmul alert al muzicii se diferenţiază ca fiind mai important într-o astfel de locaţie, deoarece stimulează motivaţia şi îi ajută pe cei care se antrenează să se simtă mai bine în timpul desfăşurării activităţilor fizice“, spune Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research.

Studiul mai arată că circa 32% din respondenţi ar recomanda apropiaţilor o astfel de locaţie unde muzica de fundal este pe placul lor.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Superbet