Business Internaţional

Viitorul publicaţiilor de ştiri între subscripţie şi advertising: Veniturile din reclame ale New York Times sunt în scădere, însă consumatorii adoptă subscripţia în masă

Viitorul publicaţiilor de ştiri între subscripţie şi...

Autor: Alex Ciutacu

25.08.2018, 18:17 332

Deşi a depăşit aşteptările Wall Street-ului, New York Times s-a confrunat cu probleme miercuri.

Publicaţia a raportat câştiguri de 17 cenţi per acţiune în al doilea trimestru, cu patru cenţi peste aşteptări, potrivit The Street.

Veniturile totale ale publicaţiei au ajuns la circa 414,6 milioane dolari, peste aşteptările analiştilor de 411 milioane dolari.

Serviciile de subscripţie au crescut de asemenea. „Produsele digitale de subscripţie (care includ produsele noastre de ştiri, precum şi produsele noastre Rebus şi Gastronomice) au crescut cu 19,6% în comparaţie cu al doilea trimestru din 2017, la 98,7 milioane de dolari”, a transmis compania.

Compania a înregistrat peste 109.000 de subscripţii noi, ajungând la un total de 2 milioane.

Times a transmis că veniturile din advertising digital au scăzut cu 7,5% în timp ce printul a scăzut cu 11,5%. „Scăderea în advertising reflectă o audienţă mai restrânsă”, transmite compania.

Astfel, acţiunile New York Times de clasa A erau în scădere cu 7% la finalul zilei de miercuri, tranzacţionându-se la 22,7 dolari per acţiune, la o capitalizare de piaţă de circa 3,8 miliarde de dolari.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO