Business Internaţional

Vanzarile companiilor de retail, mai mari de Paste

24.04.2003, 00:00 19

Vanzarile lanturilor de magazine de retail din Statele Unite au crescut saptamana trecuta, consumatorii cumparand articole pentru sarbatorile de Paste si articole de primavara, conform unui raport publicat la inceputul saptamanii. Vanzarile au crescut cu 1,9% in ultima saptamana incheiata pe 19 aprilie dupa ce avansasera cu 1,3% in saptamana precedenta, au anuntat Bank of Tokyo-Mitsubishi si UBS Warburg intr-o declaratie comuna.
Comparativ cu anul anterior, vanzarile inregistrate in saptamana respectiva au crescut cu 2,3%.
"Saptamana trecuta, vanzarile au crescut atat datorita perioadei de sarbatoare, cat si temperaturilor peste medie inregistrate in cea mai mare parte a tarii," se spunea in raport.
Acest raport, denumit BTM/UBSW Weekly Chain Store Sales Snapshot ia in calcul rezultatele inregistrate de un grup de mari magazine de discount din intreaga tara, rezultate publicate saptamanal.
Separat, Instinet Reasearch a anuntat in cadrul raportului sau saptamanal Redbok o crestere vanzarilor lanturilor de magazine de discount in ultima saptamana, dar si o cerere redusa de articole de primavara datorita vremii racoroase.
Vanzarile principalelor lanturi de magazine de retail din Statele Unite au cerscut cu 2,3% in saptamana incheiata pe 19 aprilie, in comparatie cu aceeasi saptamana a anului trecut, se arata in raport. Vanzarile au crescut cu 4,6% in ultimele doua saptamani incheiate pe 19 aprilie, in comparatie cu luna anterioara.
"Totusi, rezultatele au fost considerate nesatisfacatoare avand in vedere cresterea ce era asteptata".
Raportul Redbok este intocmit luand in considerare companii de generale de retail reprezentand un numar de 9.000 de magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO