Business Internaţional

Unul dintre câştigătorii de la Jocurile Olimpice de la Tokio este o firmă de îmbrăcăminte sportivă din Polonia

O firmă poloneză de îmbrăcăminte sportivă este lăudată ca fiind o câştigătoare necunoscută a Jocurilor Olimpice de la Tokio după ce s-a descoperit că a fost partenerul oficial al mai multor ţări decât aproape oricare altă marcă.

În timp ce Italia a purtat Armani, iar America a fost îmbrăcată de Ralph Lauren şi Nike, cu echipamentul 4F au defilat Croaţia, Grecia, Letonia, Lituania, Ma­cedonia de Nord, Polonia, Serbia şi Slovacia.

Printre vedetele sportive cu îmbrăcăminte olimpică de la compania poloneză 4F s-au numărat jucătorul de tenis Novak Djokovic, medaliatele cu aur  Matea Jelic şi Milica Mandic, ambele campioane la categoriile lor de greutate la taekwondo, şi Jovana Prekovic, care a câştigat  aur la karate.

Printre purtătorii de 4F s-au numărat aruncătorii de ciocan polonezi Anita Wlodarczyk şi Wojciech Nowicki, campioana la tragere la ţintă mişcătoare Zuzana Rehak-Stefecekova, fraţii Martin şi Valent Sinkovic, care au ajuns pe primul loc la canotaj, şi Mate Pavic şi Nikola Mektic, care au câştigat la tenis.

Sportivi greci, sârbi şi letoni s-au urcat pe podium echipaţi de 4F. Doar marca spaniolă Joma a avut mai multe parteneriate oficiale.

Brandul polonez a prins viaţă în 2003, face parte din grupul umbrelă OTCF şi operează acum peste 200 de magazine în peste 40 de ţări. Sportiv pasionat în tinereţe, tatăl brandului, Igor Klaja, a început să lucreze ca distribuitor pentru alte mărci, înainte de a lansa în 2003 primul său brand de îmbrăcăminte sportivă, Outhorn, ale cărui produse le-a vândut prin intermediul lanţurilor na­ţionale şi internaţionale de supermarketuri.

În 2007 şi-a deschis propriul magazin, stabilindu-şi cartierul general în oraşul  natal Kielce. După doar un an, marca lucra cu Comitetul Olimpic Polonez, iar până în 2010 aceasta a ajuns furnizorul oficial de îmbrăcăminte pentru Jocurile Olimpice de iarnă.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.