Business Internaţional

Unul dintre câştigătorii de la Jocurile Olimpice de la Tokio este o firmă de îmbrăcăminte sportivă din Polonia

Brandul polonez a prins viaţă în 2003, face parte din grupul umbrelă OTCF şi operează acum peste 200 de magazine în peste 40 de ţări.

Brandul polonez a prins viaţă în 2003, face parte din grupul umbrelă OTCF şi operează acum peste 200 de magazine în peste 40 de ţări.

Autor: Bogdan Cojocaru

22.08.2021, 17:18 2812

O firmă poloneză de îmbrăcăminte sportivă este lăudată ca fiind o câştigătoare necunoscută a Jocurilor Olimpice de la Tokio după ce s-a descoperit că a fost partenerul oficial al mai multor ţări decât aproape oricare altă marcă.

În timp ce Italia a purtat Armani, iar America a fost îmbrăcată de Ralph Lauren şi Nike, cu echipamentul 4F au defilat Croaţia, Grecia, Letonia, Lituania, Ma­cedonia de Nord, Polonia, Serbia şi Slovacia.

Printre vedetele sportive cu îmbrăcăminte olimpică de la compania poloneză 4F s-au numărat jucătorul de tenis Novak Djokovic, medaliatele cu aur  Matea Jelic şi Milica Mandic, ambele campioane la categoriile lor de greutate la taekwondo, şi Jovana Prekovic, care a câştigat  aur la karate.

Printre purtătorii de 4F s-au numărat aruncătorii de ciocan polonezi Anita Wlodarczyk şi Wojciech Nowicki, campioana la tragere la ţintă mişcătoare Zuzana Rehak-Stefecekova, fraţii Martin şi Valent Sinkovic, care au ajuns pe primul loc la canotaj, şi Mate Pavic şi Nikola Mektic, care au câştigat la tenis.

Sportivi greci, sârbi şi letoni s-au urcat pe podium echipaţi de 4F. Doar marca spaniolă Joma a avut mai multe parteneriate oficiale.

Brandul polonez a prins viaţă în 2003, face parte din grupul umbrelă OTCF şi operează acum peste 200 de magazine în peste 40 de ţări. Sportiv pasionat în tinereţe, tatăl brandului, Igor Klaja, a început să lucreze ca distribuitor pentru alte mărci, înainte de a lansa în 2003 primul său brand de îmbrăcăminte sportivă, Outhorn, ale cărui produse le-a vândut prin intermediul lanţurilor na­ţionale şi internaţionale de supermarketuri.

În 2007 şi-a deschis propriul magazin, stabilindu-şi cartierul general în oraşul  natal Kielce. După doar un an, marca lucra cu Comitetul Olimpic Polonez, iar până în 2010 aceasta a ajuns furnizorul oficial de îmbrăcăminte pentru Jocurile Olimpice de iarnă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO